Voor 15.00u besteld? Dezelfde werkdag verzonden!
Verzending nu maar €4,95!! Gratis verzending in NL bij besteding vanaf €175,- NL | Voor BE vanaf €350,-
Gratis retourneren binnen 14 dagen
Account

Je bent momenteel nog niet ingelogd.

Inloggen

Garantie en klachten

  1.  Artikel defect ontvangen

Is het artikel beschadigd geleverd of is deze kapot gegaan binnen de zichttermijn van 14 dagen? Meld je klacht dan binnen de zichttermijn van 14 dagen.

Wij ruilen het product dan z.s.m. in overleg om.

 

  1. Garantieperiode

Heb je een artikel bij Guiljam Care & Clean  besteld en gaat dit artikel kapot neem dan contact met ons op via de gegevens die vermeld staan op punt 5. Wij volgen bij het afhandelen van de productklachten de wet van de algemene voorwaarden van de Nederlandse webshop organisatie (deze staan vermeld op onze website). De garantieperiode die wij geven op onze producten bedraagt 1 jaar.

 

  1. Gegronde klacht

Een klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

  • onredelijk gebruik
  • aanpassingen aan het product
  • gebruik voor commerciële doeleinden
  • gevolg door onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik
  • onjuiste opslag of onderhoud door koper of door derden
  • door professioneel gebruik

 

  1. Een klacht melden

Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Mocht u niet tevreden zijn over uw product kunt u dit zonder reden retour zenden binnen 14 dagen onder vermelding van uw factuurnummer. Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

 

Onze gegevens:

  • E-mailadres: info@guiljamcareclean.nl  graag onder vermelding van uw ordernummer.
  • Telefoonnummer: 06 – 383 155 54 (van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur)

 

Wij zullen uw klacht z.s.m. na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

 

Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien de webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).